Register
Zapomniales hasla?
Wróć   Files4you.org - Forum wielotematyczne > Działy porządkowe > Archiwum > Neil Gaiman - Chłopaki Anansiego



 
Stare 6.05.2011, 22:18   #1
Tyler
Uplinker
 
Awatar Tyler
 
Domyślnie Neil Gaiman - Chłopaki Anansiego

Neil Gaiman - Chłopaki Anansiego [Audiobook PL]



###OPIS###

Tytuł: Chłopaki Anansiego
Autor: Neil Gaiman
Tytuł oryginalny: Anansi Boys
Język oryginalny: angielski
Kategoria: Literatura piękna
Gatunek: fantasy
Forma: powieść
Rok pierwszego wydania: 2005
Rok pierwszego wydania polskiego: 2006
Wydanie książki nagrywanej: Wydawnictwo MAG
Miejsce i rok wydania: Warszawa, 2006
Tłumacz: Paulina Braiter

Rodzaj: audioksiążka
Wersja językowa: polska
Treść: pełna
Nagranie: Zakład Nagrań i Wydawnictw Związku Niewidomych w Warszawie
Rok nagrania: 2006
Realizacja akustyczna: Krzysztof Oczkowski
Czyta: Jacek Kiss
Czas trwania: ~14 godz. 19 min. 40 s.
Rozmiar całości: ~196,89 MB, 31 plików
Format: MP3 (KBPS:32, KHZ:22)

Opis książki:
"Bóg nie żyje. Poznajcie jego dzieci. Mitologia dla czasów współczesnych. Bezczelnie śmiała i oryginalna nowa powieść, traktująca o mrocznym proroctwie, dysfunkcjonalnych rodzinach i tajemniczych podstępach (oraz o pewnej limonce). Chłopaki Anansiego to najnowsze dzieło literackiego maga Neila Gaimana, ulubieńca popkultury. W Chłopakach Anansiego autor powraca do mitycznych krain, opisanych jakże błyskotliwie w bestsellerowych Amerykańskich bogach. Czytelnicy z Ameryki i całego świata po raz pierwszy poznali pana Nancy'ego (Anansiego), pajęczego boga, własnie w Amerykańskich bogach. Chłopaki Anansiego to historia o jego dwóch synach, Grubym Charliem i Spiderze. Gdy ojciec Grubego Charliego raz nadał czemuś nazwę, przyczepiała się na dobre. Na przykład kiedy nazwał Grubego Charliego "Grubym Charliem". Nawet teraz, w dwadzieścia lat później, Gruby Charlie nie może uwolnić się od tego przydomku, krępującego prezentu od ojca - który tymczasem pada martwy podczas występu karaoke i rujnuje Grubemu Charliemu życie. Pan Nancy pozostawił Grubemu Charliemu w spadku różne rzeczy. A wśród nich wysokiego, przystojnego nieznajomego, który zjawia się pewnego dnia przed drzwiami i twierdzi, że jest jego utraconym bratem. Bratem tak różnym od Grubego Charliego, jak noc różni się od dnia, bratem, który zamierza pokazać Charliemu, jak się wyluzować i zabawić... tak jak kiedyś ojciec. I nagle życie Grubego Charliego staje się aż nazbyt interesujące. Bo widzicie, jego ojciec nie był takim zwykłym ojcem, lecz Anansim, bogiem-oszustem. Anansim, buntowniczym duchem, zmieniającym porządek świata, tworzącym bogactwa z niczego i płatającym figle diabłu. Niektórzy twierdzili, że potrafił oszukać nawet Śmierć. Sam Gaiman pisze o swojej wykraczającej poza granice gatunków książce: "To zabawna i straszna historia, nie będąca do końca thrillerem, i nie do końca horrorem, nie pasująca też do szufladki opowieści o duchach (choć występuje w niej co najmniej jeden duch) ani komedii romantycznej (mimo że pojawia się w niej kilka romansów, i z pewnością jest komedią, no, prócz tych strasznych kawałków). Jeśli musicie ją jakoś zaklasyfikować, to jako magiczno-komiczno-rodzinno-obyczajowy-horroro-thrillero-romans-z duchami, choć w ten sposób pominiecie elementy detektywistyczne i kawałki o jedzeniu." (Nie zapominajmy, że pojawia się w niej bardzo interesująca limonka.) Chłopaki Anansiego to szalona przygoda, popis biegłości literackiej i urocza, zwariowana farsa, opowiadająca o tym, skąd pochodza bogowie - i jak przeżyć we własnej rodzinie. "

"»Chłopaki Anansiego« potwierdzają, że Gaiman może stać się tym w fantastyce, kim dla "czarnego kryminału" jest Chandler. Jego książki - z ostatnią na czele - to tyleż błyskotliwe, ile bezlitosne opowieści o współczesnym społeczeństwie".
Mariusz Czubaj, "Polityka"

"»Chłopaki Anansiego« to wzorcowy przykład tego, jak może wyglądać współczesna fantastyka dla inteligentnych czytelników. Mamy tu dobry wątek psychologiczno-obyczajowy, wartką sensacyjną akcję, sporo ciepłego humoru, wątek fantastyczny, poruszający wyobraźnię nie gorzej od klasycznych opowieści o elfach i krasnoludach, a nawet całkiem mądry morał sprowadzający się do: "ty też możesz obudzić w sobie Anansiego". Dzięki wszystkim tym zaletom Gaiman zdobył zaszczyt, który pisarzowi fantastycznemu trudniej uzyskać od Hugo i Nebuli razem wziętych - pozycję numer jeden na liście bestsellerów »New York Timesa«...".
Wojciech Orliński, "Gazeta Wyborcza"

"Neil Gaiman? Przez tego faceta spóźniłem się dzisiaj do pracy!"
Kuba Frołow, "Magazyn Literacki KSIĄŻKI"

"To najzabawniejsza i najlepiej napisana powieść Gaimana. Majstersztyk grozy, komizmu i celnych obserwacji obyczajowych".
Robert Ziębiński, "Newsweek"

###DOWNLOAD###

Format kompresji: RAR
Rozmiar archiwum: ~209,13 MB
Dane naprawcze: 10%
Serwer: fileserve & bitshare

Dodatkowo w archiwum znajduje się ebook w formacie: PDF i RTF

Fileserve:
Treść widoczna tylko dla użytkowników forum Files4You.org. Zaloguj się lub załóż darmowe konto aby otrzymać dostęp do niewidocznej treści.

Bitshare:
Treść widoczna tylko dla użytkowników forum Files4You.org. Zaloguj się lub załóż darmowe konto aby otrzymać dostęp do niewidocznej treści.
Tyler jest nieaktywny  
Stare 13.09.2011, 09:02   #2
Tyler
Uplinker
 
Awatar Tyler
 
Domyślnie Odp: Neil Gaiman - Chłopaki Anansiego

Format kompresji: RAR
Rozmiar archiwum: ~209 MB
Dane naprawcze: 10%
Serwer: wupload

Dodatkowo w archiwum znajduje się ebook w formacie: PDF i RTF

Wupload:
Treść widoczna tylko dla użytkowników forum Files4You.org. Zaloguj się lub załóż darmowe konto aby otrzymać dostęp do niewidocznej treści.
Tyler jest nieaktywny  
Stare 27.01.2013, 12:39   #3
tomek36
Zakaz pisania
 
Awatar tomek36
 
Domyślnie Odp: Neil Gaiman - Chłopaki Anansiego

Gaiman Neil

Chlopaki Anansiego



Opis:


Bóg nie zyje. Poznajcie jego dzieci.
Mitologia dla czasów wspólczesnych.
Bezczelnie smiala i oryginalna nowa powiesc, traktujaca o mrocznym proroctwie, dysfunkcjonalnych rodzinach i tajemniczych podstepach (oraz o pewnej limonce).

Chlopaki Anansiego to najnowsze dzielo literackiego mistrza, cenionego przez krytyków Neila Gaimana, ulubienca popkultury. W Chlopakach Anansiego autor powraca do mitycznych krain, opisanych jakze blyskotliwie w bestsellerowych Amerykanskich bogach.
Czytelnicy z Ameryki i calego swiata po raz pierwszy poznali pana Nancy’ego (Anansiego), pajeczego boga, wlasnie w Amerykanskich bogach. Chlopaki Anansiego to historia o jego dwóch synach, Grubym Charliem i Spiderze.
Gdy ojciec Grubego Charliego raz nadal czemus nazwe, przyczepiala sie na dobre. Na przyklad kiedy nazwal Grubego Charliego „Grubym Charliem”. Nawet teraz, w dwadziescia lat pózniej, Gruby Charlie nie moze uwolnic sie od tego przydomku, krepujacego prezentu od ojca – który tymczasem pada martwy podczas wystepu karaoke i rujnuje Grubemu Charliemu zycie.
Pan Nancy pozostawil Grubemu Charliemu w spadku rózne rzeczy. A wsród nich wysokiego, przystojnego nieznajomego, który zjawia sie pewnego dnia przed drzwiami i twierdzi, ze jest jego utraconym bratem. Bratem tak róznym od Grubego Charliego, jak noc rózni sie od dnia, bratem, który zamierza pokazac Charliemu, jak sie wyluzowac i zabawic... tak jak kiedys ojciec. I nagle zycie Grubego Charliego staje sie az nazbyt interesujace. Bo widzicie, jego ojciec nie byl takim zwyklym ojcem, lecz Anansim, bogiem-oszustem. Anansim, buntowniczym duchem, zmieniajacym porzadek swiata, tworzacym bogactwa z niczego i platajacym figle diablu. Niektórzy twierdzili, ze potrafil oszukac nawet Smierc.

Sam Gaiman pisze o swojej wykraczajacej poza granice gatunków ksiazce: „To zabawna i straszna historia, nie bedaca do konca thrillerem, i nie do konca horrorem, nie pasujaca tez do szufladki opowiesci o duchach (choc wystepuje w niej co najmniej jeden duch) ani komedii romantycznej (mimo ze pojawia sie w niej kilka romansów, i z pewnoscia jest komedia, no, prócz tych strasznych kawalków). Jesli musicie ja jakos zaklasyfikowac, to jako magiczno-komiczno-rodzinno-obyczajowy-horroro-thrillero-romans-z duchami, choc w ten sposób pominiecie elementy detektywistyczne i kawalki o jedzeniu.” (Nie zapominajmy, ze pojawia sie w niej bardzo interesujaca limonka.)

Chlopaki Anansiego to szalona przygoda, popis bieglosci literackiej i urocza, zwariowana farsa, opowiadajaca o tym, skad pochodza bogowie – i jak przezyc we wlasnej rodzinie.




Okladka/Screeny:





Opis uploadu:

Treść widoczna tylko dla użytkowników forum Files4You.org. Zaloguj się lub załóż darmowe konto aby otrzymać dostęp do niewidocznej treści.


Download:

Treść widoczna tylko dla użytkowników forum Files4You.org. Zaloguj się lub załóż darmowe konto aby otrzymać dostęp do niewidocznej treści.

HASLO:
Treść widoczna tylko dla użytkowników forum Files4You.org. Zaloguj się lub załóż darmowe konto aby otrzymać dostęp do niewidocznej treści.
tomek36 jest nieaktywny  
Stare 10.09.2017, 19:12   #4
toczev
Uplinker
 
Awatar toczev
 
Domyślnie

Neil Gaiman - Chłopaki Anansiego

lektor: profesjonalny
czyta: Grzegorz Małecki

wielkość całości: 59 MB
czas: 02:33:54
bitrate: 56 kbps

rodzaj kompresji: zip
zawartość uploadu: mp3
wersja językowa: PL
BRAK DANYCH NAPRAWCZYCH
Download:

Treść widoczna tylko dla użytkowników forum Files4You.org. Zaloguj się lub załóż darmowe konto aby otrzymać dostęp do niewidocznej treści.
toczev jest teraz aktywny  
Przy okazji sprawdź poniższe tematy:
 

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
Gaiman Neil - Gwiezdny pył Tyler Audiobooki [PL] 3 5.09.2022 21:14
Gaiman Neil - Amerykańscy bogowie tomek36 Audiobooki [PL] 3 12.02.2019 13:27

Narzędzia wątku




Nabór do ekipy!



Files4You.org - Kontakt - Archiwum - Warunki korzystania z serwisu - Grupy - Na górę

Powered by vBulletin®
Files4You.org 2005-2023
Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:50.